«Hva jobber du med?»
Spørsmålet kommer i alle sosiale settinger – i private selskaper og ikke minst i arbeidslivet. Da kan de fleste fort kjenne på hvor viktig et godt omdømme er.
Hvilken jobb vi har og hvor vi jobber, er med på å definere oss som mennesker, enten vi liker det eller ikke.
Merkevarebygging i alle ledd
Mange bedrifter tenker rekruttering og HR uten å koble dette med øvrig markedsarbeid. Vi i Jobbnorge ønsker å utfordre deg på dette. Det er viktig å alltid tenke på merkevare- og omdømmebygging – også i rekrutteringsarbeidet.
Når du ansetter nye medarbeidere, har du muligheten til å få inn nytt tankegods og ny giv i bedriften. Jeg utfordrer deg til å tørre å ansette mennesker med ett annet verdigrunnlag og en annen kompetanse enn deg selv.
Gnist, kundeverdi og samskaping
Her på huset jobber vi hele tiden med endringer og forbedringer for å gjøre rekrutteringshverdagen enklere for deg. Å hjelpe bedrifter med å rekruttere drømmemedarbeideren, er både spennende og utfordrende. Våre verdier er gnist, kundeverdi og samskaping. Med vår entusiasme og erfaring ønsker vi å begeistre, levere verdi i rekrutteringsprosessen og bruke vår egen og din kompetanse for å skape innovative produkter og tjenester.
Ris og ros
I vår nye blogg vil du kunne lese om rekruttering og rekrutteringsprosesser, kandidatopplevelser, trender, innholdsmarkedsføring, annonsering i tradisjonelle og sosiale medier, kunstig intelligens i rekruttering og mye mer.
I Jobbnorge har vi stor takhøyde. Vi tåler både ris og ros. Har du noen ønsker om hva vi skal skrive om? Har du en tilbakemelding til oss?
Fyr løs! Og ha en magisk dag!
Jan Solhaug
Daglig leder, Jobbnorge AS